Támogatási szerződés száma: TOP-4.1.1-15-NG1-2016-00006
 
Támogató: a Nemzetgazdasági Minisztérium Regionális Fejlesztési Operatív Programok Irányító Hatóság
Kedvezményezett: NEMTI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA
Közreműködő: Magyar Államkincstár Nógrád Megyei Igazgatósága
 
Megvalósítás helye: Dorogháza Hősök tere 9. (hrsz.: 865/1), valamint a Nemti, Kossuth út 80. szám (hrsz.: 175)
 
Megvalósítás időtartama: 2017. 06. 01. - 2018. 05. 31.
 
Projekt összköltsége: 65 427 852 Ft
 
„Orvosi rendelő fejlesztése Nemti és Dorogháza községekben”
 
Nógrád megyében az egészségügyi alapellátó-rendszer infrastruktúrája területileg egyenetlen, nagyszámú a rossz állapotú, hiányos vagy elavult eszközökkel rendelkező egészségügyi intézmény. A Nemti, illetve Dorogháza községekben található rendelőkre is igaz ez, mely épületek szerkezetileg elavultak, gazdaságtalanul üzemeltethetők és az előírásoknak nem megfelelőek, ezért elengedhetetlenül szükséges azok korszerűsítése. A projekt közvetlen célja a nem megfelelő állapotú háziorvosi és házi gyermekorvosi, védőnői tanácsadó szolgáltatások fejlesztése Nemti és Dorogháza településeken az orvosi rendelők felújításával. Cél a megfelelő infrastrukturális ellátottsággal rendelkező egészségügyi intézmények szolgáltatásaihoz való hozzáférés javítása, az egészségügyi alapellátó-rendszer eredményességének és hatékonyságának fokozása, az életminőség javítása és a lakosság munkaképességének fenntartása, valamint a hozzáférés egyenlőtlenségeinek mérséklése, különös tekintettel a várandósok, a nők, a gyerekek, a fogyatékkal élők és idősek célcsoportokra. A kitűzött célok elérését a két településen található orvosi-védőnői rendelők épületeinek felújítása, energetikai korszerűsítése, akadálymentesítése, a szolgáltatások ellátásához szükséges eszközök beszerzése projekt tevékenységek segítik elő. A fejlesztések során a szerkezetileg elavult, gazdaságtalanul üzemeltethető és az előírásoknak nem megfelelő rendelők felújításra kerülnek, mely szükséglet és igény mind a helyi önkormányzatok, mind a szolgáltatásokat biztosító szakemberek, illetve a települések lakossága részéről felmerült. A helyi egészségügyi alapellátó rendszer infrastrukturális fejlesztésével mindkét önkormányzat hosszú távon tudja biztosítani a gazdaságos és a jelenlegi előírásoknak minden tekintetben megfelelő, jó minőségű egészségügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférést a települések lakosai részére.
 
 

Gyors kereső

Akadálymentesítés

A- A A+

Rendezvényeink

Nemti környéke képekben

foto_15.jpg


 

Archív weblapunk

 



 

 

 



 

 

Elérhetőségeink

Polgármesteri Hivatal
3152 Nemti, Kossuth út 28.
Telefonszám: 32-364-002
Faxszám: 32-364-002
e-mail: hivatal@nemti.hu
 
 
 

Ügyfélfogadási rend

Hétfő: 0800 - 1600
Kedd: Nincs ügyfélfogadás
Szerda: 0800 - 1600
Csütörtök: 0800 - 1600
Péntek:  Nincs ügyfélfogadás
   
Széll Istvánné (polgármester) Kedd: 1300 - 1500
Dr. Sárvári Eszter (jegyző) Panasznap - minden hónap első péntekje

 

Ügyintézési rend

Pintér Alexandra
Igazgatási, szociális ügyintézés

Ügyfélfogadási időben

Gyurkóné Pintér Erzsébet
Hagyaték, adó, lakcím ügyintézés

Ügyfélfogadási időben

Végh Józsefné
Gazdasági ügyintézés

Ügyfélfogadási időben
Bátonyterenyei Járási Hivatal: Ügysegéd Hétfő
1045 - 1145

 

Go to top